بهترین تعداد کاراکترهای عنوان صفحات از نظر سئو و گوگل

مسیح دیندار
مدیریت
عضو شده: 2021-04-12 14:23:35
2021-05-17 16:59:58

عنوان صفحات و متای توضیحات، دو عنصر اصلی توی نتایج جستجوی گوگل هستند! زمانی که کاربر یک کلمه کلیدی رو در گوگل جستجو کنه، اون کلمه کلیدی در متای توضیحات و عنوان صفحات سایت ها جستجو میشه. مهم ترین بخش نتایج، عنوان ها هست که کاربرها به اونها برای کلیک کردن و وارد شدن به سایت شما به اون دقت می کنند.

پس یکی اینکه انتخاب عنوان دقیق به نفع سایت شماست و دوم اینکه باید عنوان رو خلاصه تر کنید! عنوان های طولانی با خیال اینکه میتونه کلمات بیشتری رو توی خودش جا بده برای چندین سال اخیر هست! الان گوگل تنها 50 الی 60 کاراکتر از عنوان صفحات سایت رو انتخاب میکنه و عموما بخش ابتدایی عنوان رو برش و به کاربر نمایش میده.

پس برای عنوان صفحات:

  1. نام سایت رو در انتهای عنوان ها قرار بدید! برای مثال اگر نام برند سایتتون رو داخل عنوان قرار میدین، اون رو به انتهای عنوان منتقل کنید تا جا برای عنوان اصلی مطلب باشه و در جریان برش دادن عنوان طولانی، نام سایتتون باعث نشه بخش اصلی نام نوشته شما برش داده بشه.
  2. عنوان ها رو کوتاه وارد کنید. اگر قراره عنوان نوشته شما "آموزش و کدهای مفید برای سئو در وردپرس و قالب وردپرس" باشه، خیلی راحت با خلاصه کردن اونو به "وردپرس: آموزش و کدهای مفید سئو" تبدیل کنید! خیلی راحت کلمات اضافه که احتمال میدین داخل کلمات کلیدی جستجو نباشه اصلا وارد نکنید اما یه حالت شکیل و خوانا بهش بدید.
  3. از کلماتی استفاده کنید که توی متن نوشته بیشتر استفاده شده! اگه مقاله درباره وردپرس هست و کلمه وردپرس هم به صورت مکرر داخل متن نوشته ذکر شده، پس سعی کنید حداقل یه کلمه وردپرس داخل عنوان نوشته قرار بدید!